Weinig tijd
geen overzicht in uw administratie?
BESTEEDT HET UIT AAN H & B FINANCIEEL ADVISEURS!
Door slim
te automatiseren
BLIJFT H & B FINANCIEEL ADVISEURS BETAALBAAR!
WIJ ZIJN
PAS TEVREDEN ALS U DAT BENT!
ALS ONDERNEMER WILT U ZICH BEZIG HOUDEN METONDERNEMEN. NIET MET ADMINISTRATIE TOCH?
Over ons
Peter van den Brink:
Ik ben vanaf 1993 werkzaam in de accountancy. Eerst werkzaam als junior assistent-accountant en vervolgens doorgegroeid naar de functie van relatiebeheerder.
Na 18 jaar te hebben gewerkt bij de grote accountantskantoren zoals de Jong & Laan Accountants Belastingadviseurs en Countus accountants + adviseurs heb ik besloten om samen met een oud collega m.i.v. 1 juli 2013 samen een administratiekantoor te beginnen. In de accountancy kon ik niet de tijd aan de klant besteden die ik aan de klant zou willen besteden! Een proactieve houding vind ik erg belangrijk, waarbij niet gelijk de teller gaat lopen!
Op 1 juni heeft mijn oud collega H & B Financieel Adviseurs verlaten en ga ik zelfstandig verder.
Werkgebied
Ons werkgebied is Drenthe, Groningen en Overijssel
Wij werken met SnelStart als administratieve software. Met SnelStart automatiseert u om te besparen. Eenvoudig te bedienen, makkelijk om mee te werken, het scheelt u veel tijd en dus geld. U automatiseert in een breed scala aan administratieve handelingen, zoals offertes maken, factureren, bankieren, boekhouden en nog veel meer.
Wanneer u met andere administratieve software werkt zal dit in verreweg de meeste gevallen geen probleem geven om gegevens uit te wisselen of om deze in te lezen in SnelStart.